Anket

 Ekimlerini nasıl buluyorsunuz ?

Ekimlerini basarılı buluyorum
19 (65.5%)
Ekimlerini basarısız buluyorum
3 (10.3%)
Bazen iyi bazen kotu ekiyor
7 (24.1%)

Toplam Oy Verenler: 29

Gönderen Konu: Dr. Koray ERDOGAN  (Okunma sayısı 11390 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı çorfi

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 628
  • Forum Puanı: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #180 : 04 Aralık 2018, 16:49:59 »
https://www.hairrestorationnetwork.com/topic/52158-fue-3070-grafts-dr-koray-erdogan-july-26-2018/

Ben sahsen bu saca ektirmezdim. On cizgi indirilmis ve yanlara ekim olmus. Yorum sizlerin...

Abi ben baktım da eleman kendi istemiş çizgisini indirmeyi, alnım kocamandı diyor. Senlik, benlik bir şey değil yani. Kişinin tercihi. Koray Erdoğan her zamanki gibi fazla ekmiş. Senin ekiminle kıyaslasam iki katı greft var. Sonuç seninkinin yanına yaklaşamaz diye bahse girerim.

Bence en kötü yanı donörün canına okumuşlar. Eleman da demiş zaten on gün uyuyamadım diye. Yazık.
saç ektirme , saç ekimi sonuçları

Çevrimdışı emeklikel

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2567
  • Forum Puanı: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #181 : 04 Aralık 2018, 17:40:48 »
 banada dokunan yer giden donorler.para nasılsa kazanılır ama o donor nasıl gelicek geri

Çevrimdışı Kaya

  • Usta Üye
  • ***
  • İleti: 111
  • Forum Puanı: 5
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı emeklikel

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2567
  • Forum Puanı: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #183 : 05 Aralık 2018, 19:04:03 »
 dr alpte baslamış profosorde dalmış bu işe.dr koray 2.5 euro iken grefti dr alp 1.75e ekiyormuş.dr koray o paranın hakkını veremiyordu bu bakalım nasıl çıkıcak.bu işe parayı gorup saldıranlar genelde dandik çıktı

Çevrimdışı çorfi

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 628
  • Forum Puanı: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #184 : 05 Aralık 2018, 19:15:44 »
Kaya abi'nin bağlantısını verdiği başlıkta bahsedilen bir vidyodan alıntı.

Öncesi:

https://www.youtube.com/watch?t=85s&v=433AmFqzG6E

Sonrası:

https://www.youtube.com/watch?t=2m30s&v=433AmFqzG6E

Adama sadece bir körfez yapılsa yetecekmiş ama 3000 ekmişler. Sonuç berbat ötesi. İkinci ameliyatına gidiyor.

Konuştuğu görüntülerde saçında doldurucu (toppik vb.) var (anlamadıysanız, kendisi de söylüyor).

Çevrimdışı emeklikel

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2567
  • Forum Puanı: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #185 : 06 Aralık 2018, 09:59:17 »
 dr alpin fiyatı neden yuksek daha once nerede ispatladı kendini.dr korayın adını kullanıcak iyide dr korayın sıradan yerlerden ustunluğu neki ustune birde ektikleri çıkmayabiliyor çıkarsada fabrikasyona dondu çokluları sallıo one herkese 5 bin.bunun yetiştirceği drdan ne olcak ama dr alpin unvanı yuksekmiş bakalım ekime ne kadar yansıcak bence once ucuz fiyatla kendini ispatlamalıydı sonra fiyatı yukarı cekmeliydi.dr koray soru işareti oldu insanlarda şimdi bunada şüpheyle bakanlar olucak ama icraatları tek gercek olur yakında çıkar nasıl ekimci olduğu

Çevrimdışı nofear114

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 419
  • Forum Puanı: 18
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #186 : 06 Aralık 2018, 10:39:41 »
Bu doktor alp kimdir , nedir olayı anlayamadım tam ?

Çevrimdışı emeklikel

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2567
  • Forum Puanı: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #187 : 06 Aralık 2018, 11:27:15 »
 profmuş galiba eskide basketçi asmedde ekim yapıcakmış gorucez ekimlerini

Çevrimiçi Whopper Jr

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 277
  • Forum Puanı: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #188 : 06 Aralık 2018, 15:36:45 »
son zamanlarda kötü ekimleri olmaya başladı ama bi birazda ekim yapılan kişi sayısı ile alakalı değilmi ne kadar tanınırsan okadar fazla müşteri çekersin çok müşteride çok hata olasılığı fiyat polemiğini girmicem bile ama yinede bence 1 numara Türkiyede
https://youtu.be/AmVjmy6Y5sM
« Son Düzenleme: 06 Aralık 2018, 15:38:33 Gönderen: keremmm »

Çevrimdışı emeklikel

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2567
  • Forum Puanı: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #189 : 06 Aralık 2018, 16:32:34 »
 o kadar tanınan kişi internetlerde reklam yaptıttırmaz.siteden arayınca 3 ay sonra gel dısardan arayınca hemen gel demez gunleri dolu olur.keşke siteden ekstrem abi ve arkadaslarınında şu orneklerdeki gibi olsa tabi onlarında oncesini ıslatırsak sonrasını karanlıkta cekersek olabilir.keşke eşim dostum orneklerini gozle gorunce doğallığında sorun olmasaydı tabi çok eski zamandı.birde buna son zamanlar fabrikasyon ve one çoklu koymalar eklendi.birde ekim planlaması gelene 5 gidene 5.birde fiyat işte buyuk tezatlar var

Çevrimdışı çorfi

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 628
  • Forum Puanı: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #190 : 06 Aralık 2018, 17:50:05 »
son zamanlarda kötü ekimleri olmaya başladı ama bi birazda ekim yapılan kişi sayısı ile alakalı değilmi ne kadar tanınırsan okadar fazla müşteri çekersin çok müşteride çok hata olasılığı fiyat polemiğini girmicem bile ama yinede bence 1 numara Türkiyede
https://youtu.be/AmVjmy6Y5sM


Tamam polemiğe girme de dediğinin de altını doldur istersen. Nasıl bir numara? Bu kanıya nasıl vardın? Beni, emekliyi, şunu, bunu boş ver. Biz zaten kendi kanaatini vermiş insanlarız. Bilmeyen, faydalanmak isteyen biri bizim dediklerimizin karşı argümanını da duysun. Mesela senin gibi, benim gibi detaylı paylaşım yapan kullanıcıların ekimlerinden örnek verebilirsin.

Çevrimdışı çorfi

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 628
  • Forum Puanı: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #191 : 06 Aralık 2018, 17:52:38 »
Bu doktor alp kimdir , nedir olayı anlayamadım tam ?

Muhtemelen namını kullanıp referans olacağı/beraber çalışacağı hisseli bir ortağı. İşleri çok dolu olduğu için alamadığı adamları buna yönlendirip komisyonunu alacak. İkisi için de win-win. Tipik reklamlar...

Çevrimiçi Ekstrem

  • Fanatik Üye
  • *****
  • İleti: 1682
  • Forum Puanı: 40
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #192 : 07 Aralık 2018, 12:40:59 »
son zamanlarda kötü ekimleri olmaya başladı ama bi birazda ekim yapılan kişi sayısı ile alakalı değilmi ne kadar tanınırsan okadar fazla müşteri çekersin çok müşteride çok hata olasılığı fiyat polemiğini girmicem bile ama yinede bence 1 numara Türkiyede
https://youtu.be/AmVjmy6Y5sM
Ben hiç bir topik tarzı kapatıcı kullanmadan bunlardan daha iyi saç pozu veririm bunlar gibi az uzaktan ve foto açısıyla. Önemli olan yakından ve gün ışığını yüze alarak çekmek.

Çevrimiçi Whopper Jr

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 277
  • Forum Puanı: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #193 : 07 Aralık 2018, 13:05:33 »
iyat polemiğine girmicem derken fiyatın çok yüksek olduğunu düşündüğüm için dedim fiyatı göz önünde bulundurmazsak ekim sonuçları olarak dedim yoksa forumdaki sonuçlardan vs haberim bu birazda tarz meselesi abi oyüzden 1 numara demeden önce “bence” yazdım  :-\ :D
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2018, 13:07:17 Gönderen: keremmm »

Çevrimiçi Whopper Jr

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 277
  • Forum Puanı: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dr. Koray ERDOGAN
« Yanıtla #194 : 07 Aralık 2018, 13:09:01 »
son zamanlarda kötü ekimleri olmaya başladı ama bi birazda ekim yapılan kişi sayısı ile alakalı değilmi ne kadar tanınırsan okadar fazla müşteri çekersin çok müşteride çok hata olasılığı fiyat polemiğini girmicem bile ama yinede bence 1 numara Türkiyede
https://youtu.be/AmVjmy6Y5sM
Ben hiç bir topik tarzı kapatıcı kullanmadan bunlardan daha iyi saç pozu veririm bunlar gibi az uzaktan ve foto açısıyla. Önemli olan yakından ve gün ışığını yüze alarak çekmek.




aslında haklısın abi burdakilerdi kaç ekim geçirdiği yazmıyor vertex bölgesinide göremiyoruz

 

warez scriptkonya escorttekirdağ escortbalıkesir escortayvalık escortakçay escortdenizli escort